ГАРАНТІЙНІ ОБОВ’ЯЗКИ ТА ПОРЯДОК ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ
Інтернет магазин PromLand.COM.UA далі - Постачальник, клієнт інтернет магазину PromLand.COM.UA, далі - Замовник
- Постачальник несе гарантійні обов’язки перед Замовником передбачені пунктом 5.1 угоди про поставку (заключається окремо).
- У випадку виявлення Клієнтом дефектів обладнання, останній має право на його ремонт за рахунок Постачальника на протязі гарантійного терміну.
- У випадку, якщо обладнання вийшло з ладу з вини Замовника, ремонт обладнання виконується за рахунок останнього.
- У випадку виходу з ладу обладнання на протязі гарантійного терміну Постачальник проводить гарантійний ремонт, а не заміну пошкодженого обладнання.
- Технічне обслуговування обладнання проводить Замовник.
- У разі виникнення проблем з поставленим обладнанням, Замовник повідомляє Постачальника про необхідність скористатися своїм правом на гарантійний ремонт.
- Постачальник проводить експертизу за результатом якої визначає причину поломки.
- Замовник самостійно доставляє пошкоджене обладнання, або запчастину Постачальнику.
- У разі необхідності Постачальник направляє свого представника для вирішення технічних проблем за окремою домовленістю.
- Постачальник не несе відповідальність за вихід з ладу обладнання, якщо Замовник порушує умови експлуатації чи зберігання, а саме: якщо експертизою буде встановлено факт використання обладнання не за призначенням, буде виявлено перенавантаження обладнання, або використання його в умовах, які не відповідають паспортним вимогам. Якщо обладнання зберігалося у невідповідних температурних умовах, було виявлено сліди заливання водою та іржа, монтаж некваліфікованими особами, інтернет-магазин PromLand.COM.UA лишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні.
- Постачальник не несе відповідальності за дії та компетентність персоналу замовника, не зобов'язаний надавати інформацію щодо технології виробництва і принципів використання обладнання. Навчання персоналу Замовника може бути проведене за окремою домовленістю.
- Постачальник гарантує безперебійну роботу обладнання в рамках гарантійного терміну і несе відповідальність виключно за стан механічних та електричних складових. На витратні матеріали гарантія не розповсюджується.
- Згідно Ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" Замовник має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Політика повернення товарів:
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, а також:
- безоплатне усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
- заміну на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості;
- відповідного зменшення його купівельної ціни;
- замінити на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- розірвання договору та відшкодування збитків, яких він зазнав.
ЗАПУСК ТА НАЛАДКА
Обладнання поставляється в робочому стані, попередньо пройшовши передпродажну перевірку та тестування. Клієнту надається можливість перевірити працездатність обладнання на складі нашого підприємства.
У випадку, якщо поставлене обладнання не функціонує належним чином, воно потребує наладки.
Наладку - клієнт здійснює власними силами, звертається до сторонніх фахівців, або ж викликає спеціаліста сервісного центру ПРОМЛЕНД за окрему плату, яка формується на основі індивідуальної домовленості, безпосередньо з працівником сервісного центру. Вищеописані умови, обумовлені тим, що в процесі доставки робота механізмів може бути порушена у зв’язку з механічним впливом на них під час завантаження/розвантаження та транспортування.
Некоректна робота механізму не вважається поломкою чи бракованим і потребує налаштування. якщо в процесі налаштування виявиться недоліки, вони усуваються за рахунок нашого підприємства на умовах гарантійного обслуговування викладених вище.
Консультації з наладки, надаються безкоштовно в телефонному режимі. У випадку необхідності виїзду фахівця за місцем росташування виробництва клієнта, йому оплачується дорога, проживання (за необхідністю) та гонорар, розмір якого визначається за домовленістю.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ВИДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ!
- Вінчики
- Транспортерні стрічки
- Де-які види інших комплектуючих